Értékek

Mindenkinek megvan a saját értéke, értékrendje

A vásárlási döntést 93%-ban az első benyomás határozza meg

 

Ahhoz, hogy egy termék tartósan eladható legyen fontos, hogy a tartalma ár-érték arányos  legyen. Bármit el lehet adni jó csomagolással, de csak egyszer. Viszont új termék vásárlásakor a vásárlási döntést az első benyomás vagy egyszerűbben a csomagolás határozza meg. Ez mindenhol így van az életben – gondolatainkat, szavainkat is be kell csomagolnunk, hogy azt el tudjuk adni.Tehát a jó értékesítéshez profi csomagolás szükséges.

Az érték szerepe a vásárlási döntés meghozatalában

 

A marketinges, a tervezőgrafikus, a megrendelő, és az ő vásárlója mind-mind más dolgot tekint értéknek. Ha ez nincs összhangba hozva, akkor nagyon lecsökken a jó eladhatóság esélye. A legnagyobb szerepe mégis a vásárló értékítéletének van. Sok helyen lehet róla olvasni, hogy adott pillanatban az érzelmeknek sokkal erősebb hatása van a vásárlási döntésben, a racionális szempontok gyakran háttérbe kerülnek. A vásárlás után az ember természetesen racionális érvekkel megmagyarázza a döntését magának és másoknak is. Olyan is előfordulhat, hogy a vásárló olcsóbb megoldást keres. Ilyenkor egy minőséget, drágaságot sugalmazó csomagolás visszatartó erő lehet, megijednek tőle.

Készségek az érték megjelenítésére és az üzenet átadására

 

A csomagolástervezés során számos, sok oldalú ismerettel, készséggel kell rendelkeznie annak, aki erre adja a fejét. Tisztában kell lenni azzal, hogy mit tekint a vásárlóm vásárlója értéknek. Azt kell neki kommunikálni vizuálisan, amit a vásrló értéknek tekint. Ismerni kell a lehetőségeket – anyag, gyártás, nyomtatás… –, hogy a lehetséges legjobb változatot hozza ki a siker érdekében.

Mit érdemes tudnia csomagolástervezést megrendelőjének a sikeres csomagoláshoz?

 

Ebben segítünk olvasóinknak. A tudástárban hasznos információkat találnak döntéseik megkönnyítéséhez. Összehasonlítunk, elemezünk különböző csomagolásokatsegítünk eligazodni abban, hogy milyen is a jó csomagolás. Ingyen letölthető anyagokat is találhatnak, ami szintén segítséget ad a csomagolás útra bocsájtásában. Hasznos linkek és eseménynaptár segít az információszerzés megkönnyebbítésében. Blogunkban pedig aktívan, OnLine módon kommunikálhat, és választ is kap szakmai kérdéseire.